شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی نمونه ای از پر مصرف ترین ابزارها در مراکز صنعتی می باشد ...

علت این که پیچ‌ گوشتی شارژی طرفدار بیشتری نسبت به نوع پیچ گوشتی برقی دارد این است که به آسانی قابل جابه‌جایی بوده و استفاده از آن خطرات کمتری به همراه دارد. در واقع، این دریل وسیله‌ای ضروری در جعبه ابزار بسیاری افراد است، از کاربران معمولی گرفته تا استادکاران ماهر. استفاده از آنها به معنای صرفه جویی در زمان است، یعنی در بازه زمانی کوتاه، اجازه باز و بسته کردن تعداد زیادی از پیچ‌ها را برای انجام فعالیت های صنعتی و کارگاهی در صنایع چوب و فلز در اختیار مجریان قرار می‌دهد. به عبارتی، دریل پیچ گوشتی به افزایش سرعت در هنگام کار کمک شایانی می ‌کند.یچ گوشتی شارژی نیروی خود را از برق تامین کرده و بدون سیم است. این ابزار بسیار سبک بوده و به آسانی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. پیچ گوشتی شارژی بهترین همراهی است که می‌تواند همه جا همراه شما باشد.

کسانی که با ورق و تخته های چوبی و پلاستیکی مختلف سر و کار دارند ، اغلب به چسب ها و پیچ های مختلف سروکار دارند. نجاران ، تولید کنندگان کابینت و کسانی که برای ساخت انواع تزئینات (خانه ، محل کار و غیره) کار می کنند که از چوب یا پلاستیک ساخته شده اند ، باید روزانه صدها پیچ را باز و بسته کنند.این امر منجر به زمان و تأخیر در اجرا خواهد شد و همچنین تأثیر منفی بر کیفیت کار خواهد داشت. حال اگر این پیچ ها متفاوت باشد ، این موضوع تشدید می شود. بنابراین نیاز به دستگاهی که علاوه بر صرفه جویی در وقت ، سرعت عمل ما را افزایش دهد و در عین حال کیفیت را افزایش دهد و بهره وری ما را بهبود بخشد ، کاملاً ملموس است.

همانند دریل‌های شارژی، پیچ گوشتی‌های شارژی نیز دارای قابلیت چرخش چپگرد-راستگرد و همچنین کنترل سرعت هستند. این ابزارها عموما دارای ابعادی در حدود ۳ الی ۸ اینچ می‌باشند و دارای شکل تفنگی مجهز به شاسی هستند. پیچ گوشتی‌های شارژی هم دارای کلید قفل‌کننده هستند تا درصورت نیاز، موتور به طور مداوم بچرخد.پیچ گوشتی‌های شارژی کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسند، اینگونه که در سه‌نظام آنها زائده تنظیم شونده‌ای وجود دارد که نقش کنترل کننده را داشته و اجازه نمی‌دهد که پیچ بیشتر از حد نیاز بسته شود. به منظور جلوگیری از چرخش هرز موتور و سری پیچ گوشتی، در موتور برخی از پیچ گوشتی‌های شارژی از سیستم کلاچی بهره گرفته شده است که در آن هنگامی که پیچ بسته شد و یا دیگر توانایی چرخش پیچ وجود ندارد، کاچ بصورت خودکار موتور را از مدار خارج کرده تا به آن آسیبی نرسد.

برای استفاده درست و افزایش طول عمر دستگاه لازم است تا از نحوه استفاده از پیچ گوشتی شارژی اطلاع کامل داشته باشید.در ابتدا سری پیچ گوشتی را در داخل ابزارگیر قرار دهید. در واقع می بایست با توجه به اینکه پیچ مورد نظر شما از چه نوعی (دوسو، چهارسو و … ) است سری مناسب را انتخاب نمایید. سپس آن را بر روی پیچ گذاشته و با وارد کردن فشار کمی بر روی کلید کنترل سرعت پیچ را به گردش در آورید. لازم است تا از جا افتادن و قرارگیری درست سری پیچ گوشتی شارژی به شیار پیچ مطمئن شوید.پس از اینکه پیچ در سطح مورد نظر به خوبی محکم شد، چرخش پیچ گوشتی شارژی را متوقف کنید. در صورت چرخش بیش از حد، پیچ هرز رفته و ممکن است به سطح کار آسیب وارد شود. برای جلوگیری از این مشکل ابتدا دستگاه خود را بر روی گشتاور مناسبی تنظیم کرده و سپس نوک سری را بر روی پیچ قرار داده و پیچ گوشتی شارژی را با سرعت کم روشن کنید. سپس به آرامی سرعت را افزایش دهید و با شنیدن صدای کلاچ ماشه دستگاه را رها کنید.

در برخی مدل‌ها لامپ‌های LED وجود دارد که باوجود مصرف کم باعث می‌شود تا در شب و یا در قسمت‌هایی که نور کافی وجود ندارد پیچ را باز و بسته نمود.پیچ گوشتی شارژی ابزاری است که شما می‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید. این وسیله خیلی جمع و جور و کوچک است و شما را قادر می‌سازد که در هرمکانی نسبت به باز و بسته کردن پیچ‌های مختلف اقدام کنید. برای مثال می‌توانید از این وسیله در مکان‌هایی که برق وجود ندارد هم استفاده کنید.یکی از مشکلات ابزار برقی خطر برق گرفتگی است؛ درحالی‌که در ابزار برقی جای نگرانی برای برق گرفتگی وجود ندارد. 

انواع دریل پیچ گوشتی

پیچ گوشتی برقی ساده: این نوع استاندارد پیچ گوشتی برقی شبیه نوع سنتی و قدیمی این ابزار بوده و برای کارهای سبک و فضاهای کوچک مناسب است. توان این ابزار غالبا بین 3.6 الی 7 ولت است. به همین دلیل نمی‌توان از آن در کارهای سنگین استفاده کرد.

پیچ گوشتی ضربه‌ای: پیچ گوشتی ضربه‌ای قوی‌ترین نوع این ابزار بوده که برای بستن پیچ‌های بزرگ و بازکردن پیچ‌های شکسته و آسیب دیده بسیار مناسب است.

دریل پیچ گوشتی: اگر می‌خواهید از ابزاری هم به عنوان دریل و هم به عنوان پیچ گوشتی استفاده کنید این ابزار انتخاب مناسبی است. در این دستگاه هم مته دریل و هم مته پیچ ‌گوشتی قابل استفاده بوده و هزینه‌ها را در طولانی مدت کاهش می‌ده

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر