شماره کارت : ۶۰۳۷۹۹۱۷۱۲۳۸۳۸۸۸ مهدی دلاوری/حامدرحمانی
آشنایی با علف زن کوله ای (علف زن پشتی)...

 دستگاه علف زن ابزاری است کاربردی جهت اصلاح و هرس گیاهان و علف های زائد.

همان طور که از نام این مدل از دستگاه های علف زن برمی آید؛ شما می توانید آن ها را به صورت کوله پشتی مورد استفاده قرار دهید که حمل و نقل آن را برای شما در زمین های زراعی و باغبانی به مراتب راحت تر می کنند. به همین منظور با توجه به نمونه های زیاد و مختلفی که از دستگاه های علف زن یا علف تراش در بازار وجود دارد؛ در ادامه به معرفی اجمالی علف زن کوله ای یا علف زن پشتی اشاره می شود و به ذکر ویژگی ها، مزایا و معایب این نوع از مدل های مختلف علف زن ها خواهیم پرداخت.از وقتی که انواع موتورها در ساخت تجهیزات باغبانی و کشاورزی بکار رفته است، خیلی از ابزارها را همراه خود کرده و به نوعی بسیاری از فعالیت ‌های باغبانی را آسانتر و سریعتر کرده است. انواع علف زن پشتی و دوشی نیز براساس همین ایده مفید، تولید شده اند.علف زن یکی از تجهیزات بسیار کارآمد و مفید در باغبانی است. خصوصاً اگر سطح زیر کشت بسیار وسیع باشد دارای سطح گسترده ای از علف هرز خواهد بود. اما هر دو دستگاه علف زن دوشی و علف زن پشتی می تواند سرعت عمل قابل توجهی برای باغبان به همراه آورد.علف تراش یا علف زن یکی از کاربردی ترین تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات و ابزارهای باغبانی می باشد. بیشتر استفاده از علفزن ها جهت برش و کوتاه کردن گیاهان و علف می باشد. امروزه علفزن ها جایگزین ابزارهایی همچون داس، اره و قیچی باغبانی گردیده است. علف تراش ها راندمان و سرعت اپراتور در حین عملیات برش، چیدن و کوتاه کردن علف ها را به طرز چشمگیری افزایش داده و کارآیی و سرعت عمل بسیار بالایی دارد.علف تراش یا همان علف زن یک دستگاه دارای موتور با اهرمی بلند بوده که با چرخش سریع تیغه یا نخ علف زنی امکان کوتاه کردن علف های هرز و گیاهان بلند در زمین ها و باغ های کشاورزی را فراهم می کند.علف تراش یک داس قدرتمند است که از یک تیغه گردان و بسیار تیز همراه با قدرتی موتوری بهره مند شده است. طراحی کلی این دستگاه به صورتی است که بتوان آن را توسط افراد به راحتی جا به جا کرد.در عین حال لازم است تا داس تیز و گردان این ماشین بدون زحمت خاصی برای اپراتور ها بر سطح گیاهان بنشیند. برای تامین این اهداف در طراحی انواع علف زن دو ایده کلی تعریف شده است.علف زن پشتی در مقابل علف زن دوشی ایده هایی هستند که در نهایت همراه با ساخت هر نوع علف زن از هر برندی دیده می شود.

دستگاه علف تراش مناسب، آن دستگاهی است که می ‌تواند سطح کاملی از نیاز های شما را پاسخگو شود. بسته به نوع فعالیت باغبانی و یا کشاورزی ای که دارید، لازم است تا مدل و البته گاها برند دستگاه علف زن مناسب را انتخاب کنید. این گونه ملاک ها در انتخاب بهترین دستگاه علف زن شامل موارد زیر می باشند.

در نظر گرفتن نوع فعالیتی که می ‌خواهید همراه با دستگاه علف زن انجام دهید.
نوع گیاهانی که قرار است تحت تاثیر دستگاه علف زن تراشیده شوند نیز اهمیت دارد.
مساحت باغ و یا مزرعه نیز ملاکی جدی در تصمیم گیری های نهایی شما می باشند.
قیمت دستگاه علف زن نیز فاکتوری جدی است. چرا که باید کاملاً با برآورد هزینه ‌ای که از قبل انجام داده ‌اید، همخوانی داشته باشد.

دستگاه علف زن ایده آل یک دستگاه همه کاره است. این نکته را اکثر سازندگان مطرح در محصولات خود در نظر گرفته اند و با تولید علف زن های چند کاره طیف وسیعی از نیاز های باغبانی را پاسخگو می باشند.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر