شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
پروفیل بر

پرفیل بر ها ابزارالاتی از دسته ابزارهای برقی هستند که عملیات برش فلزات را انجام میدهند .

پروفیل بر ابزارآلاتی از دسته ابزارهای برقی هستند که عملیات برش فلزات را انجام می‌دهند، ساختار بدنه پروفیل برها از یک گیره نگه‌ دارنده و یک بازوی متحرک که بر روی آن موتور و دیسک برشی قرار می‌گیرد تشکیل شده است.تیغه‌های برش وظیفه‌ی برش قطعات کار را بر عهده دارند که قطر آن‌ها معمولاً مابین ۳۰۰ میلی‌متر است و دارای ۸/۲ میلی‌متر ضخامت می‌باشد، پروفیل بر ها می‌توانند تا قطر ۴۱۰ میلی‌متر نیز باشند.

پروفیل یا Profile، یکی از پرکاربردترین محصولات فلزی هستند که در بخش‌ها و صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، خودروسازی و ... و نیز برای ساخت درب، پنجره، لوله، نمای ساختمان و ... از آن‌ها به وفور استفاده می‌شود. پروفیل‌ها در انواع، اشکال، ضخامت، جنس‌ها، سایزهای متنوع تولید می‌شود که قیمت پروفیل هر کدام با دیگری متفاوت می‌باشد.از نظر شکل ظاهری پروفیل‌ها به دو دسته پروفیل باز و پروفیل بسته تقسیم‌بندی می‌شوند. پروفیل‌های باز و بسته در ابعاد و ضخامت‌های متنوع تولید می‌شوند. شکل ظاهری پروفیل‌های باز شبیه یکی از حروف انگلیسیI  ،H ، Z،T یا U می‌باشد؛ تیرآهن، نبشی، ناودانی، پروفیل آبرو، پروفیل زد، پروفیل فرانسوی و ... در این دسته قرار می‌گیرند. از پروفیل‌های باز در ساخت سوله، کشتی سازی، سالن‌های ورزشی، ایستگاه‌های سوخت رسانی، پارکینگ‌های عمومی، انبارها و ... استفاده می‌شود. قیمت پروفیل باز مناسب بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تراست؛ استحکام بالا، وزن سبک و قابلیت نصب آسان از مزایای دیگر این نوع پروفیل می‌باشد.پروفیل‌های صنعتی نیز، محصولاتی هستند که در صنایع مختلفی همچون خودروسازی، نظامی و غیره به عنوان قطعات و متعلقات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.پروفیل درب و پنجره، لوله، قوطی، پروفیل لنگه دری، پروفیل کلافی، پروفیل HSS ، پروفیل پی وی سی و پروفیل‌های کرکره و ... جزء پروفیل‌های بسته محسوب می‌شوند. از این نوع پروفیل در ساخت نرده، راه‌پله، درب و پنجره، ستون و اسکلت فلزی سازه، خودروسازی و ... استفاده می‌شود.

پروفیل بردارای یک صفحه‌ی ساب از جنس فولاد ضد زنگ بوده تا به‌راحتی عملیات برش را روی انواع فلزات انجام دهد که می‌توان آن را بدون نیاز به ابزار تعویض کرد. هم‌چنین بازوی متحرک آن اجازه می‌دهد برش با زاویه‌ی دلخواه انجام شود، علاوه‌بر این در بعضی زوایا احتیاج به گونیا ضروری است. هم‌چنین این دستگاه قابلیت برش‌ فارسی یعنی 45 درجه در جهت راست و چپ را دارد.

یک محافظ هم برای صفحه برش طراحی شده که همزمان با باز شدن فک دستگاه و بالا رفتن صفحه، روی آن را می پوشاند.این محافظ باعث می شود که به دست کاربر آسیب وارد نشود.با طراحی که روی دستگاه پروفیل بر انجام شده است، سبب شده که قطعات بزرگتر را هم بتوان در زیر دستگاه قرار داد و آن طراحی صفحه ی۳۵۵ میلیمتری و ۴۱۰ میلیمتری است. که سبب می‌شود قطعات بزرگ برای برش به آسانی زیر دستگاه قرار بگیرند.

اره‌های پروفیل بر به دلیل سهولت در جابه‌جایی و امنیت و قدرت بیشتر آن‌هانسبت به فرزهای آهنگری کاربرد وسیعی در ساختمان سازی دارند.گاها ممکن است کار برش پروفیل‌ها بسیار سخت بوده و خسته کننده باشد، در این مواقع فرزهای آهنگری گزینه مناسبی برای برش پروفیل خای سخت نیستند ومی‌بایست از یک گزینه بهتریعنی پروفیل بر استفاده نمود.اره پروفیل بر، اره ای است که مزایای بسیار زیادی برای استفاده دارد. در واقع باید اشاره کنیم که این اره ها به گونه ای ساخته شده اند که بتوان به راحتی آن ها را جا به جا کرد. به همین سبب، باید اشاره کنیم که می توانید به راحتی و بدون دغدغه، به هر مکانی که خواستید، آن را حمل کرده و در نهایت، به سادگی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. از دیگر مزایای استفاده از اره پروفیل بر، می توان به این مساله اشاره کرد که قدرت بسیار بالایی در برش کاری دارد.ناگفته نماند که یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزایای استفاده از پروفیل بر این است که امنیت کار با آن بسیار بالا می باشد. و در نهایت، اپراتور هایی که از این دستگاه برش استفاده می کنند هیچ جایی برای نگرانی ندارند.

در واقع همانطور که شاید می دانید، مشابه این دستگاه در بازار یافت می شود. دستگاهی که آن را با نام فرز آهنگری می شناسیم و از آن نیز برای برشکاری فلزات استفاده می کنیم. اما باید اشاره کنیم که امروزه، اره پروفیل بر، یکی از بهترین و عالی ترین گزینه ها برای برشکاری فلزات به شمار می روند. چرا که با استفاده از آن ها می توان به راحتی و بدون دغدغه، و همچنین با قدرت و سرعت بیشتر، اقدام به برشکاری فلزات نمود و آن ها را به بهترین و عالی ترین شکل برش داد.

برای شروع به کار با دستگاه اره پروفیل بر،بهتر است دستگاه را چک کنید که حتما به برق متصل باشد.تمامی قطعات کاربردی دستگاه مثل پایه،گیره،حفاظ دستگاه،کابل و سوئیچ را بررسی کنید تا سالم باشد.در صورت نیاز به تغییر اندازه کابل دستگاه،به جای بریدن کابل دستگاه از رابط های برق با طول مختلف استفاده کنید تا به کابل دستگاه آسیبی نرسد.
برای کار با پروفیل بر آن را روی یک سطح صاف قرار دهید.اگر سطح شما بتنی است برای جلوگیری از ایجاد لک بر روی سطح از یک سطح سیمانی،آهنی و یاچوبی مرطوب برای زیر دستگاه استفاده کنید.بهترین حالت همین است که اره پروفیل بر روی سطح زمین باشد و طوری قرار بگیرد که تکان اضافی نداشته باشد.بهتر است دستگاه پروفیل بر را در محلی قرار دهید که اطراف آن وسایل اضافی نباشد و اگر در و پنجره ای در اطراف آن قرار داشت،حتما باید پوشانده شود تا جرقه ها و براده ها آسیبی به آن ها نرسانند.اگر در زمان کار با اره پروفیل بر میزان پلیسه و براده بیش از حد باشد،یعنی شما در حال استفاده نادرست از صفحه برش هستید و آن را غیر قابل استفاده خواهید کرد.
همیشه از پوشش های ایمن مانند دستکش و عینک استفاده کنید.به خصوص عینک،چرا که از آسیب رسیدن به چشم بر اثرجرقه ها و براده ها جلوگیری شود.بهتر است از لباس های پوشیده استفاده کنید.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر