شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی ابزاری است، دستی یا برقی که برای نصب یا باز کردن استفاده می‌شود.

پیچگوشتی شارژی ابزاری است که باعث سرعت عمل بالای استادکاران و صنعت گران می‌شود و به دلیل بستن پیچ‌های زیاد در کارگاه‌ها و مراکز صنعتی بسیار کاربردی است.به عبارتی، دریل پیچ گوشتی به افزایش سرعت در هنگام کار کمک شایانی می ‌کند.پیچ گوشتی شارژی به دلیل داشتن مزایایی همچون قابلیت حمل آسان و انعطاف پذیری بالا از طرفداران زیادی برخوردار است. و با انتخاب آن می توان بخش بزرگی از کار ها را با سرعت و توان بالا انجام داد. اما برای انتخاب بهترین پیچ گوشتی شارژی علاوه بر مناسب بودن قیمت باید از نظر پارامتر هایی همانند کیفیت باتری، نوع سر پیچ، گشتاور و سرعت و… ارزیابی شود تا در حین انجام کار با آن، مشکلی متوجه افراد نگردد.

مزایای پیچ گوشتی شارژی
قابل حمل و نقل: پیچ گوشتی شارژی نیروی خود را از برق تامین کرده و بدون سیم است. این ابزار بسیار سبک بوده و به آسانی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. پیچ گوشتی شارژی بهترین همراهی است که می‌تواند همه جا همراه شما باشد.

انعطاف‌پذیر: پیچ گوشتی شارژی برخلاف برقی کاربرد آسانی داشته و بدون محدودیت می‌توان آن را از مکانی به مکان دیگر جابه‌جا کرد.

امنیت: یکی از مشکلات ابزار برقی خطر برق گرفتگی است؛ درحالی‌که در ابزار برقی جای نگرانی برای برق گرفتگی وجود ندارد.

ولتاژ: ولتاژ پیچ گوشتی‌های شارژی متفاوت بوده و باید متناسب با نیاز شما باشد. علاوه بر توان باید گشتاور و سرعت چرخش دستگاه نیز بررسی شود.

دریل شارژی و دریل پیچ گوشتی شارژی پرکاربردترین نوع ابزار فنی برای مصارف صنعتی و کارگاهی هستند. از این ابزار می توان برای سوراخ کردن و باز و بسته کردن پیچ استفاده کرد.در برخی از مدل ها امکان دریل کردن همراه با ضربه وجود دارد که اصطلاحا به این حالت ضربه چکشی گفته می شود. حالت چکشی امکان سوراخکاری برای سطوح سنگی و سیمانی را فراهم می سازد.

عموما دستگاه های دریل پیچ گوشتی شارژی دارای دکمه چپگرد/راستگرد برای تغییر جهت چرخش مته/سری پیچ گوشتی است.برای چرخش مته/سری پیچ گوشتی در جهت عقربه های ساعت،دکمه را از طرف A  فشرده و برای چرخش مته/سری پیچ گوشتی در خلاف جهت عقربه های ساعت دکمه را از طرف B فشار دهید.هنگامی که دکمه چپگرد/راستگرد در وسط قرار دارد،دستگاه قفل می شود و از شروع به کار ناگهانی دستگاه جلوگیری می گردد.

بعضی از انواع دریل‌ پیچ گوشتی شارژی یک چراغ LED دارند که سطح کار شما را روش می‌کنند. این امکان می‌تواند در هنگام حفر یا پیچاندن پیچ‌ها در فضاهای تاریکی مثل داخل گنجه‌ها یا زیر سینک ظرفشویی، ایمنی کار شما را بالا ببرد و باعث حفظ سلامتی و جان شما هنگام کار شود.در هنگام سوراخکاری روی سطوحی که احتمال وجود سیم های حامل جریان برق در آن ها وجود دارد،از عایق های الکتریکی مناسب روی دسته دریل استفاده شود.هرگونه اتصال قسمت فلزی ابزار با سیم های حامل جریان برق در حین کار باعث برق گرفتگی و صدمات جانی خواهد شد.

پیچ گوشتی‌های برقی دو نوع اصلی دارند: انواع سیم‌دار که به طور کلی از قدرت بیشتری برخوردار هستند و مدل‌های بی‌سیم و شارژی که با باتری کار می‌کنند.وزن پیچ گوشتی برقی فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود. در یک قدرت مشخص، پیچ گوشتی‌های برقی سیم‌دار از انواع شارژی سبک‌تر هستند. وزن بالاتر انواع شارژی به خاطر باتری آنها است.پیچ گوشتی‌های شارژی می‌توانند در انواع محیط‌ها مورد استفاده قرار گیرند. پیچ گوشتی‌های شارژی، مجهز به باتری به راحتی قابل کنترل هستند و می‌توان از آنها در مناطقی که منبع تغذیه برق شهر وجود ندارد، استفاده کرد. اما آنها با ظرفیت و قدرت باتری محدود می‌شوند.

 

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر