شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
قیچی باغبانی

قیچی باغبانی نوعی از قیچی است که برای هرس کردن گیاهان استفاده می‌شود.

قیچی های باغبانی از اصلی ترین ابزار مورد استفاده در عرصه باغداری و پرورش گیاهان هستند. انواع این قیچی های باغبانی در مصارف گوناگون کاربرد مخصوص خود را دارد. اما میتوان گفت کلید استفاده از قیچی های باغبانی یک شکل و جهت قطع کردن، بریدن، هرس و قلمه زدن گیاهان، بریدن شاخ و برگ و ….است. قیچی باغبانی یکی از انواع قیچی است که برای بریدن و هرس کردن انواع گیاهان و گل ها کاربرد دارد.قیچی باغبانی با شکل خاص تیغه تیز خود که خود تیغه می تواند در لبه های مختلف تیز باشد،عمل هرس و برش و را انجام می دهد.دسته های قیچی باغبانی می تواند از جنس پلاستیک یا فلز باشد و یا دارای روکش پلاستیکی باشد.دسته قیچی باغبانی می تواند بلند و یا کوتاه باشد.قیچی باغبانی با دسته کوتاه همان مدل قیچی هایی است که در گلخانه ها و یا در خانه توسط افراد به کار می رود.اما قیچی های دسته بلند بیش تر در باغات و یا محوطه سازی و... به کار می رود زیرا با دسته بلند این امکان را به کاربر می دهد تا به نقاط دور از دسترس و یا شاخه های بلند و ضخیم دسترسی پیدا کند.قیچی های باغبانی با دسته بلند،معمولا با اهداف خاص استفاده می شوند و با نام های مختلف شناخته می شوند.قیچی شمشاد زن یک نوع قیچی با دسته بلند است که برای هرس و مرتب کرن شمشاد ها و گیاهان بوته ای به کار می رود.قیچی سر شاخه زن برای درخت ها و شاخه ها و برای هرس سر شاخه استفاده می شود.قیچی هرس یا قیچی شاخه زن پرکاربردترین نوع قیچی باغبانی با دسته بلند است که کاربرد آن از نام آن پیداست.قیچی چمن زن نیز هم در نوع دسته بلند و هم در نوع دسته کوتاه به کار می رود. 

بهتر است بدانید که تیغه های باغبانی معمولا در جنس های مختلفی تولید می شود که از آن ها می توان به قولاد ضد زنگ و تیتانیوم اشاره کرد. فولاد ضد زنگ برای این تیغه ها با وجود اینکه ماندگاری قابل قبولی از خود ارائه می کنند اما امکان ار بین رفتن لایه رویی ضد رنگ نیز وجود دارد. اما در مقابل جنس تیتانیومی هم از وزن کمتری برخوردار است و هم مقاومت بیشتری دارد و اینکه زنگ هم نمی زند که در نتیجه می تواند ماندگاری بیشتری نسبت به سایر مواد داشته باشد البته که همین موارد موجب می شوند قیمت آن نیز در اوج قرار بگیرد.

هر کدام از مدل‌های مختلف قیچی باغبانی برای انواع مختلفی از گیاهان و درختان استفاده می‌شود. و هر کدام بخشی از کار هرس را انجام می‌دهند. بعنوان مثال قیچی شمشاد زن که برای کوتاه و هرس کردن برگها و شاخه‌های شمشاد استفاده می‌شود.

قیچی باغبانی: این مدل از مرسوم ترین و پر استفاده ترین مدل های موجود است، تیغیه های این مدل ها در انواع مختلفی تولید می شود. تیغه بالایی این محصولات از جنس فولاد و تیغه پایینی آن از جنس یک فلز نرم تر تولید شده است.
قیچی باغبانی چغچغه ای: از این قیچی ها معمولا برای برای بریدن شاخه های ضخیم که نیاز به وارد کردن نیروی بالا دارد استفاده می شود. در واقع شما با این قیچی ها می توانید شاخه های بزرگتر را با نیروی کمتر قطع کنید.
قیچی سرشاخه زن: از این قیچی ها برای هرس کردن سر شاخه های که دسترسی به آنها سخت است استفاده می شود، این قیچی دارای تیغه های تیز و دسته بلند است.
قیچی هرس: این مدل از قیچی های باغبانی از قدرت بالا تری برخوردار هستند. این محصولات دارای تیغه های بسیار مقاوم و با کیفیتی است و معمولا دارای دسته های بلند تری است.
قیچی باغبانی شمشاد زن: از این قیچی ها معمولا برای هرس کردن پرچین ها و بوته ها استفاده می شود. شکل ظاهری این قیچی ها همانند قیچی ها معمولی است ولی دسته و تغیه آن دراز تر است.
قیچی مخصوص پیوند زدن: این قیچی ها مخصوصا برای پیوند زدن طراحی شدن و دارای امکانات متفاوتی است و قطعا با این قیچی ها می توانید هر نوع پیوندی را انجام دهید. 

انواع قیچی باغبانی با طرح های متنوع برای بریدن گیاهان تدارک دیده شده اند. همان طور که لازم است تا در سطح باغبانی از قیچی باغبانی مناسب استفاده کنید، ضرورت دارد تا از یک قیچی باغبانی برای برش دادن هر جسمی که ساقه گیاهی نمی باشد استفاده نکنید. شرط اصلی در استفاده از قیچی باغبانی در انتخاب درست ساقه گیاهی است که قرار است آن را برش بزنید. در غیر این صورت یا تیغه قیچی خود را خراب خواهید کرد و یا اینکه به خودتان آسیب می رسانید.

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر