شماره کارت : ۶۰۳۷۹۹۱۷۱۲۳۸۳۸۸۸ مهدی دلاوری/حامدرحمانی
دریل همزن

دریل است که برای ترکیب و مخلوط کرن مواد به صورت مایع رقیق یا غلیظ،پودری و یا خمیری شکل استفاده می شود.

یکی از انواع دریل که برای مخلوط کردن و ترکیب کردن مواد مختلف در کارگاه های ساختمانی و صنعتی به کار می رود،دریل همزن یا دریل میکسر می باشد.از دریل همزن برای مخلوط کردن مواد غلیظ و رقیق و حتی خمیری شکل استفاده می شود.به وسیله دریل همزن می توان انواع ملات،رنگ،دوغاب،مقادیری از بتن و سیمان و… را با هم ترکیب و مخلوط کرد.دریل همزن در ظاهر مانند انواع دریل دیگر می باشد با این تفاوت که در قسمت سری آن به جای انواع مته یک پره همزن نصب می شود. دریل ها از مهم ترین و پر کاربرد ترین ابزار در سوراخکاری هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند .اما ازاین نوعی دریل برای هم زدن مایعاتی نظیر رنگ استفاده می‌شود .یکی از مهم ترین اجزای دریل همزن،پره همزن آن می باشد.پره دریل همزن باید متناسب با کارباشد.اگر پره از نظر اندازه و شکل آن درست انتخاب شود هم می تواند زمان بیش تری استفاده شود و هم مواد بیش تری مخلوط شود.اگر پره بیش از حد بزرگ باشد در دورهای بالا،موتور دستگاه خراب می شود.اگر اندازه پره از حد لازم کوچک تر باشد،اختلاط مواد سخت می شود.شکل پره نیز باید بر اساس استفاده انتخاب شود.انواع شکل های پره همزن می تواند به شکل های حلقه ای،مارپیچی و سبدی باشند.قسمت مهم دیگر دریل همزن موتور آن می باشد که قدرت آن را بیش تر بر اساس گشتاور و تعداد دور در دقیقه می سنجند.

شما باید ضخامت و سختی ماده‌ای را که با آن کار می‌کنید در نظر بگیرید. هرچه ضخامت ماده بیشتر باشد، مخلوط کردن آن نیز دشوارتر خواهد بود و به تلاش و قدرت بیشتری نیاز است. به‌عنوان‌مثال، مخلوط کردن رنگ با الکل، کمتر از مخلوط کردن سیمان به قدرت بالا نیاز دارد. مقدار توان موردنیاز به نوع کار شما بستگی دارد که توسط گشتاور ابزار تعیین می‌شود. هرچه مقدار گشتاور بیشتر باشد، قدرت مخلوط کردن دریل نیز بیشتر است.برخی از همزن های برقی دارای سیستم گردش دوجهته که به صورت چپگرد و راستگرد طراحی شده اند، می باشند. این نوع سیستم گردش در تغییر جهت چرخش پره ها موثر بوده و موجب می شود ترکیب مواد سفت و غلیظ که به سختی انجام می شود، راحت تر صورت بگیرد.

دریل همزن انواع مختلفی دارد برقی ، بنزینی و یا شارژی .برای انتخاب و تهیه یک دریل همزن مناسب باید به سرعت های مختلفی که دریل قابلیت تنظیم دارد، گشتاور دستگاه و نیز دور دستگاه  دقت به عمل آورد. توجه کنید که اگر موادی سنگین مانند آهک و رزین را می خواهید میکس نمایید باید دریل با قدرت و دور بالا انتخاب نمایید.ایده آل این است که دریل همزن قابلیت کنترل سرعت داشته باشد که این قابلیت بیش تر برای مواد رقیق کاربردی می باشد.در هنگام مخلوط کردن باید به سمت پایین کار کنید، بنابراین اغلب دریل های همزن دارای شکل «دسته بیل» در انتهای خود هستند که به طور دلخواه قابل تنظیم است. بنابراین شما مجبور نیستید تمام دستگاه را در زاویه ای نامناسب نگه دارید.دسته در بالا و یا دوطرف دستگاه نیز بسیار معمول است، با این مزیت که قابل حذف و تاشو شدن برای اشغال فضای کمتر نیز هستند.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر